söndag 11 maj 2008

Jag kom inte med.

10 kommentarer:

Miss tilde sa...

naaaaaaw, du borde ha gjort det! :<

Anonym sa...

Ditt bästa blogginlägg NÅGONSIN! :)

Anonym sa...

Nä, men de var bara lite koko i huvudet, den borde kommit med :)
Fick man läsa de vinnandes berättelser?
//oll

Froste sa...

Ibland suger världen. Ett konstaterande från den annars positiva Froste. Ibland suger världen. Men du suger inte!!! Du är fett bra, bäst rent utav (fast bara näst bäst, för bäst är jag, men av någon anledning kändes det inte rätt att skriva det när jag ska vara uppmuntrande...). Alltså, du är fantastisk och borde ha vunnit. Juryn bestod antagligen av en grupp inkompetenta idioter. KRAM till dig!!! //Froste

Anonym sa...

Don't give up! Du är bäst ialla fall!

Anonym sa...

Det var så synd för den var så bra!!

Anonym sa...

åhh, gumman asså jag tycker sååå sjukt synd om dej. ååhh, ja' börjar faan gråta när ja hör de :'( så jävla typiskt lixxom,
men gumms' de kmr nya changser <3


(psyko, sajkk)

Eiding sa...

Jag vet... Men du var såååååååå mkt bättre än hon som vann tycker jag!

Eiding sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Panda sa...

trots att du inte kom med så va du skitbra, men dom som valde ut vinnarna måste varit blinda eller nått... du borde ha vunnit. Fast man kan säga att du är en vinnare eftersom att du skrev det bästa! =D <3