lördag 4 augusti 2007

Självmord- Glöm det!

Det är nu officiellt, jag har inget liv.
Härom dagen så satt jag på mormor och morfars
land och skulle vara inne på internet och chatta o skriva blogg o.s.v.
Men då fungerade det inte, om man inte startade
om datorn. vilket jag inte orkade.
Så jag satt och spelade pasians i tre timmar
på sommarlovet.
Har man ett liv då? Nej.
Jag spelade varannan Spindelharpan varannan Harpan.
Spindelharpan spelade jag för att det var kul.
I alla fall första timmen.
Harpan är inte kul. Bara lite.
Den spelade ja för att när man har vunnit så åker korten
ner. Då ska man holla tummarna för att korten täcker allt det
gröna. Så det satt jag o gjorde i två timmar.
De ni.

2 kommentarer:

Froste sa...

Hihi, du låter ju som mig. Men kujnde du verkligen inte hitta poåp något annat på Stomnarö?? Konstiga människa... :P
Kramix
//Froste

Spatto^. sa...

Asså. jag fattar inte hur man spelar Harpan/Spindelharpan. Har försökt i typ en kvart nu. Idiotiskt spel.

Spatto.